Gäller det värme så har ni hamnat rätt. Werma erbjuder dig som kund problemfri och smart värme med personlig service och engagemang.

Wermas kvalitetsstämpel 100 % nöjda kunder

Ett bra utfört arbete är en självklarhet. Vi arbetar för att få 100 % nöjda kunder. För att uppnå målet räcker det inte med ett bra utfört arbete. Genom hög servicegrad, trevligt bemötande, tydliga överenskommelser, komma på avtalade tider, kommunicera förändringar mm så vill vi även att du ska bli nöjd med oss som leverantör. Ibland går det inte alltid som man har tänkt sig men vi arbetar med ständiga förbättringar för att inte repetera kunder som inte är 100 % nöjda.

Werma arbetar med helheten och levererar från projektering, installation till inregleringen och tar även hand om servicen för en stabil och bra drift. Bra IT-stöd, egenkontroller, samarbete med ledande tillverkare borgar för trygghet, hög kvalitet och teknik som ligger i framkant. Vi arbetar med ett integrerat Ledningssystem omfattande Kvalitetsledningssystem enligt ISO 9001:2008 och Miljöledningssystem enligt ISO 14001:2004.

Vi finns på Holländaregatan i Västervik som naturligtvis fått sitt namn efter den tidigare kvarnen. Holländska kvarn byggdes i mitten av 1800-talet och kom i drift 1858. Under det första verksamhetsåret förmaldes 3 437 tunnor spannmål. Från början var kvarnen en renodlad väderkvarn men senare blev det ångdrift och därefter drift med fotogen. Först 1931 började kvarnen drivas med elkraft.

Vi är ett företag som använder oss av den senaste tekniken och utvecklar produkter och tjänster som passar våra kunder.